Művészbejáró: Vibók Ildi alkotásai
2012. december 03. írta: bogarász

Művészbejáró: Vibók Ildi alkotásai

lepiszerelem.JPGVibók Ildi vagyok. Tanult szakmám - biológus.

A debreceni Kossuth Lajos Tudományi Egyetemen szereztem biológus, biotechnológus diplomát. Szadán élünk szintén biológus férjemmel és két gyermekünkkel. Olyan lendülettel léptem túl az arachnofóbián, hogy mostanra pókmániás vagyok, ezért egzotikus pókokat és más "hobbi állatkákat" tenyésztünk. Ezen kívül még kineziológiával foglalkozom -főleg gyerekek képességfejlesztésével; fotózok és a két gyerkőcöt, Sárit és Balut terelgetem férjemmel a szerintünk helyes úton. És persze rajzolok, rajzolok, rajzolok...

A képekről: méret 30x50cm -kartonon, pasztell képek erősen fixálva - egyedi kézi rajzok. A képek ára( keret nélkül) 5000 Ft.
Elérhetőségeim:
Telefon: 06 70 310 3886
E-mail: vibokildi@gmail.com

lepiszerelem.JPG

osszetartozok.JPG

oleles.JPG

nappali.JPG

nappali.JPG

eheslepke.JPG

cincer.JPG

pavaszem.JPG

furiszerelem.JPG

cincer2.JPG

boszi.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://rovarok.blog.hu/api/trackback/id/tr974926132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása